• internettsider

Hvorfor uteblir forespørslene om å avtale time?

Formålet med Flisertilbadet.no er ikke å få inn flest mulig henvendelser i innboksen om timeavtaler. Denne funksjonen ble opprinnelig satt opp med tre ulike årsaker:

#1: A fremstille butikken som eksklusiv butikk, hvor det er mulig å avtale time for hjelp og veiledning ved besøk. #2: På sikt skal man kunne bruke denne kalderen slik at man kan sjonglere kundene og slippe at folk kommer på døra men at vi ikke har tid til å hjelpe dem ettersom vi står opptatt med andre. #3: Det skal være mulig å registrere eventuelle henvendelser fra nettsiden, slik at det ved større oppdrag blir gitt kredibilitet til riktig avdeling på huset. Her er besøkstallene de siste 10 dagene:

Siden nettsiden ble lansert og Google Ads ble tilkoblet for 10 dager siden, har det vært 302 personer innom nettsiden. Det er litt over 30 stykker pr. dag. Disse 302 personene har utført 1076 klikk rundt på siden. 13 av disse av vært innom "Kontakt", 10 har gått så langt at de har tykket vært innom "Bestill time". Hvis kun halvparten av disse som har hatt interesse av å bestille time har tatt turen til butikken, har vi hatt 5 kunder på døren. Men hvordan får vi vite det? Det hadde vært fint om vi kunne startet samtalen med kunder som kommer innom butikken med:

"Hei! Så hyggelig at dere tok turen innom i dag. Hvordan fant dere oss? :)"

KONTAKTSKJEMA
arrow&v
arrow&v
Facebook logo
LinkedIn logo