Slik logger du inn i redigeringsprogrammet
Slik logger du inn i redigeringsprogrammet
Slik logger du inn i redigeringsprogrammet
Slik logger du inn i redigeringsprogrammet
Slik logger du inn i redigeringsprogrammet
Ny nettside i 2024? Ring oss gratis og uforpliktende på telefon: +47 977 47 997. Åpningstid: Hverdager fra 08:00 - 18:00
Vi hjelper deg nå omsetningen du drømmer om
I dag hjelper Internettsider.no både store og små bedrifter med SEO (søkemotoroptimalisering), Google Ads og sosiale medier.
Enten du omsetter for 4 millioner og har et mål om å omsette for 8, eller omsetter for 40 millioner og ønsker en omsetning på 60, har vi muligheten til å hjelpe deg med vår ekspertise. Vi har nemlig allerede kunder som omsetter for både 4 og 40 millioner, og har dermed bred erfaring innenfor Google Ads og søkemotoroptimalisering enten du har et lite eller et stort budsjett.
Bilde fra Zenzorama sitt møterom på Alnabru, hvor vi hjelper til med SEO og SEM
Hva koster hjelp med SEO?
Ettersom vi allerede hjelper selskaper som omsetter for titalls millioner, kan du nyte godt av erfaringene og kunnskapen vi bringer med oss videre fra disse selskapene.
Når det kommer til SEO og Google Ads og sosiale medier tar vi 850,- eks. mva. timen, en timepris våre eksisterende kunder betaler med glede. Vi sørger nemlig for at bedriften din sparer penger, i tillegg til at vi får inn flere kunder. Vi sparte f.eks en kunde for 208 000 kroner i året ved å optimalisere Google Ads. I tillegg til beløpet vi sparte, fikk vi inn over 3 000 flere klikk i måneden, noe som er smått utrolig. Kontakt oss gjerne for flere gode eksempler på dette.
Innsatsen vi vil legge ned i ditt prosjekt er avhengig av hvor stor bedriften din er og hva målsetningen din er. Noen av våre kunder hjelper vi 16 timer i uken, andre kun 3 timer. Vårt minstekrav er nettopp 3 timer i uken. Dersom dette ikke skulle være innenfor budsjettets rammer, har vi dessverre ikke muligheten til å hjelpe deg.
Hva er søkemotoroptimalisering?
Å søkemotoroptimalisere en nettside kan sammenlignes med å gi ut en bok. Det hjelper lite at forsiden på en bok selger, hvis innholdet er dårlig skrevet eller satt sammen slik at boken blir tungt å lese.
Samme prinsipp gjelder for en nettside.
Men er jobben gjort når man har søkemotoroptimalisert nettsiden? Nei.
Det hjelper lite å søkemotoroptimaliserer en nettside, hvis ingen besøker den. Til sammenligning blir det som å pusse opp et butikklokale, men ikke ha noen kunder og dermed ingen som kan se resultatet. For at Google skal verdsette endringene vi gjør på nettsiden din, må vi sørge for å få potensielle kunder innom nettsiden. Hvordan får vi til det? Ved hjelp av Google Ads.